Publicat de: ciprians | 23 01 08

Vreme trece, vreme vine…

Am gasit un nou instrument de masurat timpul!!! Nu seamana deloc cu clepsidra din postarea cu TIMPUL. E singurul care-mi provoaca bucurie si implinire! E primul care nu ma face sa ma zburlesc cand realizez ca imbatranesc, ca-mi trece vremea „ca la ciuperci” 😀 ! Inainte sa am acest instrument de masurare a trecerii timpului, nu mi-l doream deloc, viata mi se parea destul de plina si-asa. Dar dupa ce l-am primit, viata mi s-a umplut cu-adevarat. Il vad cum vine spre mine cand ajung acasa, interactioneaza cu mine, imi zambeste, imi poveste una si-alta, si iar imi zambeste … asa arata cand l-am primit rebeca1.jpg

Sunt tata de 1 an si aproape trei luni si sotia imi spunea in primele zile de viata ale fiicei noastre, cand abia o atingeam de fragila ce era, ca nu va trece mult si va veni in fuga la mine cand ma voi intoarce de la servici. Si nu credeam…dar s-au implinit curand prevestirile ei . O vad crescand cu fiecare zi si nu-mi pare rau ca-mi trece vremea. Iata-mi scumpu-mi instrument de masurare a timpului primit de la DUMNEZEU rebeca4.jpg

Responses

  1. Cipri, sa va traiasca fetita, e tare scumpa si contrar a ceea ce se spune ca fetitele seamana cu tatal. Este cam cit un ecran de 22 inc LCD X 2, nu e clepsidra, iti arata ca imbatrinesti, si are un nume, dar ca si la dosarele alea in discutie, nu-i spui si numele. 🙂
    OMULE, CUM O CHEMA PE FETITA VOASTRA? 🙂
    Domnul sa va ajute sa faceti din ea metronomul LUI!

  2. dragul meu, numele ei este Rebeca-Maria! Rebeca pt ca asa mi-a placut mie, Maria -pt ca s-a nascut in aceeasi zi cu mama sotiei mele care a decedat(cc. de colon) -ca un remember!

  3. Sa va traiasca sanatoasa… clepsidra. Binecuvantata de Domnul care iubeste copilasii.

  4. Frumos iti masori tu timpul Cipri. Stai sa vezi cum e cand se inmultesc „clepsidrele” ca „Motoarele de Cautare”. :))
    Nici mie nu mi se pare ca imbatranesc, uitandu-ma la minunile date de Dumnezeu mie. Ba chiar mi se pare ca intineresc. De multe ori, cand sunt cu ele, imi dau seama ca sunt prea matur, prea adult. Dar minune, … cu ele mi se da voie sa ma intorc in „copilarie”. Joaca si hazul capata alte sensuri si libertati. Este intr-adevar o minune divina posibilitatea asta sa cresti copii dar sa si intineresti odata cu ei.

  5. Frumoasă Rebeca-Maria. Dar are ceva treabă momentan: ”Actele la control va rog!” 🙂
    Domnul să o binecuvinteze pe ea şi pe voi părinţii ei.

  6. Multumim,Lia! iti intoarcem cu drag urarea!

  7. Sa v-o creasca Domnul mare si sa va bucurati mereu de ea!
    Cit despre decor, am o senzatie de a doua vedere cind ma uit la unele dintre cartile de pe biroul pe care sade confortabil masuratoarea timpului tau 🙂 . Spor la studiu si la vremuri. Sa le stapinesti!

  8. Multumesc!
    …nu ma mir de acel deja vu! 😉
    Vremurile tale, tu le-ai biruit si le stapanesti! te mai astept sa citesti in diagonala! 😀


Categorii

