Publicat de: ciprians | 29 01 08

L-am vazut pe fratele Gabor!

Da, l-am vazut pe fratele Gabor. Ascultasem marturia lui inregistrata si ma uimise inca de-atunci cu bogatia de experiente cu grea incarcatura spirituala. Pentru cei care nu-l stiti, puteti sa-i cititi fabuloasa poveste aici. Povestea lui, pe care o stiam deja, m-a facut iar sa mi se umezeasca ochii, sa-L laud pe DUMNEZEU, sa-mi regret caderile si irosirile, sa ma gandesc la filmul vietii pe care-l voi viziona in pragul trecerii, sa ma gandesc la eternitate. In cata simplitate invelea intersectarile lui cu vesnicia, experientele care greu pot fi crezute. „Ce crezi?”, m-a-ntrebat o studenta la medicina, „cred ca DUMNEZEU e mare!” . Cred ceea ce-am hotarat in urma cu multi ani cand am inteles ca stiinta nu-mi poate rezolva intrebarile si nu-mi poate descalci enigmele.

M -am dus la urma intr-o sala ca sa vad, sa pun mana pe ranile lui cicatrizate. „Esti Toma necredinciosu’! 😀 ” , mi-a spus o prietena. Nu, in cazul asta nu! Doar ca am vrut sa vad, sa pipai ceva unic, ceva special, ceva divin, sa-mi plimb degetele pe unde a pus si EL degetul. O ocazie pe care, poate, n-am s-o mai intalnesc. L-am ajutat sa se dezbrace si n-am scos un cuvant cand vorbea el. Eram, practic, intr-un pelerinaj. Vedeam un sfant in fata mea. Nu puteam sa nu ma gandesc la pilda saracului Lazar si la doleanta bogatului chinuit: noi il avem pe Lazar printre noi si atat de putini luam seama la ceea ce are de transmis. Ca cerul de pamant mi se parea realitatea in care traia el si cea care ne inglobeaza existentele. Partasie, voci, post si rugaciune, durere, Durere, iar rugaciune, iar post, impartasire, marturie, bucurie. Bucurie in durere. DURERE.

M-a uimit felul firesc, natural in care si-a dezgolit picioarele.Fara pudoare, fara infatuare, fara gesturi teatrale sau de rutina. Parca era un expert in opere de arta, un evaluator dezinteresat, care expune si prezinta opera/lucrarea unui Mare Artist: „iata ce-a facut DUMNEZEU! ce nu-si poate explica nimeni de pe pamant!”. Fratele Gabor:”cum poate creste piele si par, intr-o zona in care era ars pana aproape de os ? nu le vine sa-si creada ochilor!” , si zambeste cald, un pic sugubat, un pic complice – noi stim!… 😉

In seara asta am coborat in vremurile biblice: am atins un sfant! Slava lui DUMNEZEU!

ioangabor20065ni.jpg

(http://www.rtbromania.it)

Responses

  1. Dumnezeu sa te binecuvanteze Ciprian!

  2. draga Cipri, daca vrei iti trimit marturia dinsului relatata de presa vremii si doua poze…
    vrei ?

  3. Da, vreau! multumesc!

  4. Nu spui unde anume l-ai vazut.

    Eu am un filmulet (de amator), pe care l-am primit la rindu-mi in dar, filmulet care cuprinde marturia fratelui Gabor. Rezolutia nu e prea buna, dar mesajul e cel pe care il stii…

  5. L-am vazut live in Betel, la noi. A fost invitat, fiind o saptamana de evanghelizare. Iti transmiteam, daca stiam ca esti in Cj. Esti?

  6. L-am vazut la Vatra Dornei cand ne-a vizitat Biserica . Am avut o duminica extraordinara ,era inainte de 89. Atunci ceva s-a schimbat in mintea mea . ,,Stiu ca Tu poti TOTUL si ca nimic nu poate sta impotriva gandurilor Tale ” Iov 42.2 ( din ,,baptist ” devenisem ,,penticostal ” !!! ) Domnul vindeca si azi ! Uneori prin Ciprian si colegii lui ,alteori doar EL !

  7. In atentia lui „patratosu” cu privire la mesajul sau din 30 01 2008 de pe acest site sau a lui „Cipri”. M-ar interesa marturia lui Gabor asa cum a aparut aceasta relatata de presa vremii. Va multumesc!

  8. Da,Dumnmezeu vindeca si azi.
    Ma bucur pentru fratii baptisti,ca se mai trezesc din amorteala…
    Multumesc pentru acest blog,sincer,nu am stiut ce coleg destept am,nepatrunse sint caile DOMNULUI…chiar asa

  9. FAIN BLOG,se pare ca medicii stiu mai bine sa se faca intelesi,ei se adreseaza unei lumi mai devrema sau mai tirziu nitelus beteaga,asa ca stiu cam unde doare si leacul…
    Afli de toate halea in blogul lui Cipri sau ,cum se zice,destept l-a facut mamica,felicitari maicutei,ca tot citeste blogul distinsului domn doctor.
    CIPRI e cu noi,mergi tot asa,ca mergi cu DOMNUL,care domn chiar e in caruta,nu s-a dat jos din blogosfera.

  10. tot nu inteleg de ce unii au minte si in papuci,in timp ce altii tre sa ia GERIFORTE sau MEMOTANALEK[apropo,le-am dat unor pacienti si m-au sunat cam dupa 3 luni cu mare multamita,ca nu mai uita asa rau si chiar,miracol,unele au avut ameliorari ale bufeurilor post menopauza,sa vezi si sa nu crezi,chiar ca nu e PLACEBO unele leacuri.mai,mai].
    Revin la smeritul meu coleg,uite,dom”le cita inteligenta zace sub unele frunti,slavit sa fie DOMNUL,totdeauna ramin uimit cind intelepciunea da mina de pace cu smerenia crestina…
    Cipri,<>,sintem alaturi de tine si scumpa ta Dulcineea si papusica dvs.Mergi in pace,suflet blind…Constat ca in vacanta nu se mai modereaza plasmuirile din blogosfere,am sansa si eu sa ma [re]produc in spatiul virtiual,in stare nascinda,ca hidrogenul sulfurat.
    Sper sa nu faca ,,boom”cind te reintorci si citesti prolificele articole,semnate si parafate tot de urmasii lui Hipocrate,sic!…PA,PA…

    ]

  11. crestin cu litere mici este acelasi cu CRESTIN cu litere mari ?

    Poate sa fie acelasi om care scrie de la IP diferite , ca am constat in mai multe comentarii la posturi diferite pe Bloguri diferite ca are cam aceleasi reactii, in special cea de la urma cu ” pa,pa ” sau ” ,PA,PA „, in timp ce ” crestin ” cu litere mici vorbeste ca si cum ar fi BARBAT ( DE ex in comentul de mai sus din 3.08.08, ora 4:02 pm foloseste expresia : ” totdeauna raman uimit cand intelepciunea da mina de pace cu smerenia crestina… ” ,

    ” CRESTIN ” cu litere mari se da FEMEIE afirmand ca are un sot si vreo 3 copii , de ex pe Blog la Danut Manastireanu la articolul despre Biserica si abuzul sexual „

  12. Leule, este femeie, stiu sigur pt ca o cunosc. Si este doctorita, intradevar!

  13. nu conteaza ca e barbat sau femeie,important e ca…totusi,mirare ,gindeste

  14. Da,fratiorilor,dupa cum stiti,biata femeie tre sa taca precum mutu,ca sa nu jeneze pe distinsii domni,pricepi ca o femeie se naste cu un handicap,acela de a fi pe locul 2,de a se da proasta si daca,cu ce e de vina ca,sarmana e desteapta,vorbim ca intre barbati,frateleu,matale iti plac desteptele?

  15. Eu nu pot sa zic nicida,nici ba,ca nu mi-ar conveni nevasta safie mai desteapta ca mine,m-as simti lezat in orgoliul meu masculin,as ierta-o si daca nu ar fi asa frumoasa,dar mai desteapta ca mine,nu concep.
    Asa ca sarmana femeie cu 3 copii a scris si ea cum a miluit-o SFINTUL DUMNEZEU,ca,,nu putea
    sa-si scoale in

  16. ma iertati,nu putea sa-si scoale in cap fratietatea,
    ca sa zica si ea ceva,asa cu naduf,trebuia sa se protejeza cumva.
    Stiti prea bine ca tot raul de la femei vine,ele iubesc prea mult,dorm prea putin,fiindca faraon[adica stresanta viata postmoderna]le da tot mai multe caramizi de facut.
    Eu zic sa nu o judecati prea aspru pe surioara ,ca multee si grele au trecut peste sufletelul ei.
    O cunosc si eu ,nu e fata rea,daca sinteti bolnavi sau nelinistiti va consulta gratis.
    Asigura si confidentialitate,consiliere in situatii de abuz verbal,fizic,sexual al copiilor,cine are probleme sufletesti,conflicte in familie,nepotriviri de caracter cu partenerul il poate contacta pe proprietarul blogului,pentru detalii.
    PE MINE si prietenii mei m-a ajutat de citeva ori,puteti ingerca si voi.
    Ca,deh,de doctori e nevoie mereu,fara teologi n-ar fi usor pe lume,fara blogeri am fi un pic mai saraci,dar fara doctori ne-am duce mai repede la cele vesnice,voi cum ati dori?

  17. @ dionisie

    Stai linistit , nu am vrut sa judec si nu am judecat .
    am vrut doar sa-mi lamuresc anumite lucruri , sa sa gandesc .

  18. Daca nu stiai genul,, crestinului”,nu puteai gindi asa de limpede?
    Oricum,singura asemanare dintre un barbat si o femeie este faptul ca stau pe 2 picioare,asa zicea un preot si,de cind m-am insurat,chiar ca ii dau dreptate.
    Totusi femeile aduc o nota proaspata pe bloguri,asa,un parfum de femeie sau ,,eternul feminin”eu sint sensibil la nuante.
    In fond,in ordinea creatiei,nici barbatul nu e fara femeie,nici femeia fara barbat,ei alcatuiesc un intreg,asa ,cum sa zic,dpdv energetic,nu stiu daca e cuvintul potrivit.
    Adica nu poti fugi de umbra ta,de individualitatea ta,ca fiinta de un gen sau altul[asta ca sa nu zic,,sex”,ca zgirie la urechi]
    Sa nu uitam ca exista si femei haruite si daruite,ca Debora,Estera,Ana,Elisabeta ,Maria,in spatele unui barbat mare sta intotdeauna o femeie mare[nu..obeza…].
    Asa ca,felicitari doamnelor ,care stati in spatele blogerilor si sotiei mele,evident,ca multe a rabdat de la mine,saracuta…

  19. Da , tocmai ca nuantele sunt importante .

    Dumnezeu da oamenilor mari femei pe masura . Si au un rol si marii barbati in a sti cum sa-si aleaga femei mari , destoinice , credincioase cu adevarat , smerite , supuse mai intai Domnului .

  20. Foarte instructiv blog.
    Oare cum ar fi sa includa si o rubrica medicala,eventual psihologica,psihoterapeutica,probleme de cuplu,daca nu medicii,cine atunci.?
    De asemenea,psihologi,consilieri crestini.
    Cred ca ar fi necesar.
    Nu stiu daca,in afara de tine,mai sint medici pe bloguri.
    Si ce nevoie este,colega,unii o stiu dureros de bine.
    Coplesiti de evenimente,singuri ca Ilie in pustie…
    Oare cei 7000 de barbati sfinti nu au nici un blog?
    Debora,Ana,Sefora,Estera,Elisabeta,Maria,Lidia ce bloguri au?
    Macar doctorii de ne-ar ajuta,cu ce pot.

  21. draga Sanda, multumesc pt toate sfaturile pe care mi le-ai dat sub diverse nickname-uri 😀 , apreciez deschiderea ta de a-ti asuma identitatea!

    insiruirea aceea de nume feminine ce insemnatate are?

  22. Evident,femeile au pretentia ca ceilalti sa ghiceasca ce vor ele sa spuna,inainte de a spune.
    Pentru ca,ele,te asigur,chiar au aceasta capacitate:intuitie.
    Are substrat medical,neurofiziologic:emisfera stinga,a ratiunii,logicii,deciziei mintale elaborate.e folosita cu precadere de 46 xy[barbatii].
    Emisfera dreapta,a intuitiei,emotiei,premonitiei,inspiratiei de moment e cel mai mult folosita de 46 xx[femei]
    Intre cele 2 emisfere corpul calos,o bandeleta de tesut nervos ,mai lata la femei,asigura legatura permanenta[link?].
    La femei trecerile stg.-dr.sint imprevizibile si derutante,obositoare pentru partenerii lor,masculini.
    La barbati,trecerile sint mai lente si mai putine,ei se concentreaza mai usor si mai intens asupra unui scop.
    Tocmai de aceea femeile pot cu usurinta sa mestece in mincare,sa raspunda la telefon,sa disciplineze copilasii si sa mai si compuna un articol pentru bloguri,cam in acelasi timp.
    Si,ca nu cumva sa crezi ca tocmai am terminat un master de neurofiziologie,toata aceasta actualizare o gasiti pe blogul ,,barzilai-en-dan”la postarea ,,Doua creiere”.
    Succes!

    Numele enumerate se refera la faptul ca surorile noastre dragi nu prea se obosesc pe bloguri sa ne faca un pic mai senini si mai constienti de nevoile lor spirituale,sufletesti,psihologice,medicale chiar.
    Am putea deschide un forum:,,Aforismele surorilor”sau, cum sa fii relevanta intr-o societate patriarhala,unde singura porunca valida este:,,Supuine-te,sora,ca barbatul e capul,tu esti numai gitul!Teme-te ,ca iti baga o dreapta in figura”


Categorii

