Publicat de: ciprians | 11 02 08

MESIA de N.T. Wright

O aparitie editoriala speciala, care poate ca a expirat inainte de vreme; la noi romanii, orice minune tine doar trei zile! 😀 Ei, chiar asta doresc sa fac: sa va reaprind curiozitatea sa o cumparati si sa o lecturati. Am intrat in singura librarie crestina din Cluj si am gasit-o pe raft, spre nemultumirea mea! Da, as fi dorit sa fi trebuit sa ma inscriu pe o lista de asteptare! 🙂 Tradusa de un om deosebit, Dorin Axente, aparuta sub tiparul unei edituri de calitate, dar care se zbate si ea in apele tulburi si involvurate ale tranzitiei mult prea-putin tranzitorie, Editura AquaForte  , aceasta carte a teologului N.T.Wright, merita macar o juma’ de an de atentie si chiar de discutii. Cu toate ca vor fi si detractori, sau poate doar ne-bagatori in seama, merita macar sa cititi despre ea, iar apoi cu siguranta veti dori s-o lecturati. Ceea ce va doresc din toata inima! Spor!!!

mesia1.jpg

Responses

  1. Daca nu exista in romania nu e problema pentru cititorii de limba engleza cartea e ff ieftina doar 11 dolari +shippingul adica poate la acelasi pret ca si versiunea romana doar ca avantajul e legat de faptul ca e originala – si o traducere ramane o traducere – iar originalul are alt iz 😉

  2. vreau şi eu…
    aici încă nu a ajuns…

  3. Marius, ti-o cumpar si tie?

  4. Ciprian, scuze de comentariul asta care nu are legatira cu articolul.

    Pentru problema cu ora comentariiilor:
    Trebuie sa mergi (autentificat poe blogul tau )la sectiunea Optiuni, General, apoi in josul paginii ai Data şi Ora.

    Trebuie sa ai urm setari:

    – Times in the blog should differ by: 2
    – Formatul standard de dată:

  5. – Formatul standard de dată: j m Y
    – Default time format: g:i a

    Cam atat.
    Mi-a scapat un enter si s-a dus primul comment.
    Te rog sa le stergi dupa citire.

    Thanks!

  6. draga Pety, nu-l sterg dupa citire, ca poate tre’ sa ma mai intorc la el! sau e din ala cu autodistrugere? 😀 😀 😀

  7. Schimba si la:
    – Times in the blog should differ by: 2

    Ca sa dea ora Romaniei

  8. Schimba si la:
    – Times in the blog should differ by: 2

    Ca sa dea ora Romaniei

    pana la urma tot o sa le stergi, ca dau urat la articol

  9. acum e super bine
    🙂

  10. da, multumesc, Pety! raman dator!

  11. m-ai facut curios. Am s-o cumpar, desi nu-s un fan al editurii; usor iz de liberalism…

  12. @Dane, cu totii avem fie un pic de iz de liberalism, fie de ultraconservatorism! echilibru tine de decizie, de hotarare! si e greu sa ai echibibru in toate compartimentele!

    cat despre editura, nu-s platit sa-i tin partea, asa ca am sa spun ca eu am citi cateva cartit interesante scoase acolo! poti gasi pe site-ul lor recenziile pe care le-am facut la cateva carti.

  13. Sunt curios.! Cate carti ai citit pana acum de la aquaforte?

  14. @Alexander, mon ami: nu-ti voi da raspunsul pe loc, du-te, te rog, daca vrei sa afli pe site-ul lor si-mi vei gasi numele printre cei care-au facut recenzii la o parte din carti!

  15. Preferintele se creaza in functie de factori subiectivi, anturaj, IQ, EQ, meditatie, momente de euforie, de tristete,revelatie si desigur bagaj genetic.

    Am citit 2 carti de la editura (Mesia in curs de lecturare), dar mie personal mi-au placut, dar asta nu inseamna ca trebuie sa ii placa fiecaruia, cum unora daca le-as face un rezumat al Criticii ratiunii pure de Kant – m-ar considera nepragmatic.

  16. hai, mai Romi, nu ne lasa gura-casca si cu ochii-n soare!!!
    zi-ne vreo doua de Kant si de inima albastra! 😀 😀 😀

    ai dreptate cu cartile! no offence! 😉

  17. „Cunoasterea noastra provine din doua izvoare fundamentale ale simtirii: primul este capacitatea de a primi reprezentari (receptivitatea impresiilor), al doilea este capacitatea de a cunoaste obiecte cu ajutorul acestor reprezentari(spontaneitatea conceptelor) …Numai intuitile sau conceptele pure sunt posibile a priori, cele empirice nu sunt posibile decat a posteriori” (I.Kant Critica ratiunii pure – cap Logica transcedentala) 😀 😀 😀

    😉
    E o carte misto pentru satisfacerea intelecutului 😉

  18. Eu mi-am comandat-o pe net si sunt in curs de lecturare. Dar nu sunt foarte incantat. Cel putin deocamdata. Voi vedea pana la sfarsit.
    Respect argumentele, respect teologia lui N.T.Wright am si alte carti ale lui in engleza (Jesus and the Victory of God si What St Paul realy said) dar nu pot sa imi scot din nas izul de liberalism pe care l-am simtit inca de cand am citit prima carte pe care am avut-o de el.
    In ce priveste faptul ca „toti suntem putin luati” de liberalism. Sunt de acord. Prezbiterul de la biserica pe care o slujesc numai pentru ca am „indraznit” sa citesc o „astfel” de carte s-a uitat chioras la mine. Dar asta e altceva.
    Mergem mai departe.

    4 His Glory

  19. si cum ramane cu „cercetati toate lucrurile…”? prezbiterul acela ar trebui sa treaca prin Berea! 🙂

  20. […] fel de usor la carti teologice in format clasic cum am pt cele de filosofie ). Chiar acum citesc Mesia de N.T.Wright si ma pregatesc sa studiez Epistola lui Pavel catre Evrei dupa tiparul lui Beni […]


Categorii

