Publicat de: ciprians | 28 03 08

Doar o vorba sa-ti mai spun

A murit George Pruteanu. Pt mine el a reprezentat omul care a incercat sa ridice nivelul coltoral al vulgului. Emisiunile lui de la TVR1, care – fie vorba intre noi – s-a cam vestejit in incercarea de a fi o televiziune nationala cu rol de emancipare a maselor 😀 – erau interesante si motivante. Dar dupa ce-a intrat in politica, parca s-a metamorfozat intr-un Vadim Tudor ( genul de om de cultura cu spume la gura 😀 ) mai slab si mai putin alb la par. Nu degeaba au fost colegi de partid…si poate au folosit aceeasi medicatie???

Mie mi-a placut Pruteanu si imi pare rau ca a murit. Ca om politic, a pierdut ceva din menirea lui de pedagog. Nici macar Platon n-a reusit sa faca din fo\ilosof imparat. Pruteanu a incercat. Daca nu era in Romania, poate incercarea lui ar fi avut ceva mai nobil in ea. Asa, trebuie doar sa-l apreciem ca om. Si sa speram ca DUMNEZEU va mai ingadui sa apara oameni doritori sa cultive vulgu’.

Responses

  1. Am fost si eu surprins de moartea sa. Urmarisem ciclul de emisiuni de care spui si eram in fata tv -ului de fiecare data la acele showuri. Mi-au lasat un gust placut si m-am bucurat de capacitatea lui de a surprinde realitatea si de a o transpune in emisiuni scurte dar de efect.

    Perioada in care el a fost om politic a fost o perioada in care l-am ignorat pt ca locul lui nu era acolo. S-a contopit cu shmecherii si profitantii Romaniei de azi.

    Da si mie imi pare rau de moartea sa – speram sa revina la ceea ce a reprezentat esenta vietii lui – om de litere.

    Bine zice – vulgu’ e cam necultivat si neprasit, dar cel mai tragic e ca cei care se pretind crestini au un vulg cam burienos si vai ce ar mai trebui dat cu sapa aceea mare 🙂 .

  2. săţ-i…

    dacă tot vorbim despre Pruteanu!

    o zi bună!

  3. Da, interesante emisiuni. Imi mai amintesc de el. Dar ce e mai interesant a fost povestea vietii lui pe care a ascuns-o multa vreme: stiti intamplarea cu borcanele cu muraturi si cadrul de mobra, nu!?!

  4. @Romi: mi-a placut comentariul lui Bucurenci; sa-l citesti si tu!

    @Mado: daca o facem in cinstea lui, ok! daca o facem involuntar, se va rasuci-n mormant!

    @Teologeanu: da, era o legenda cu el si mobra si muraturile furate! sa fi fost cinic sau doar flamand? eu aveam un profesor la chirurgie care in zorii carierei sale sarea gardu la fete-n camin. Si se lauda cu asta. E drept ca inima fetelor nu e muratura! 😀 😀 😀

  5. Imi place blogul tau
    Ca atare l-am adaugat si la mine in blogroll

  6. inca e mai spui o vorba?… 🙂 .

  7. Mi-a placut Pruteanu impreuna cu pasiunea si excelenta sa pentru limba romana. Nu m-a afectat implicarea lui in politica. Nici nu m-a interesat. Am urmarit la Pruteanu doar ce este relevant pentru mine.

    Daca ar cauta si pastorii, predicatorii, diaconii, crestinii de toate zilele excelenta, ce bine ar fi.

    De politicieni nu zic. E caz pierdut 🙂

  8. @cllod: asisderea! 🙂

    @Pety: ti-ai schimbat domiciliul! te-ai mutat la casa mai mare?
    ce zici de politicienii evanghelici care fie s-au infipt bine in afaceri si bani, fie si-au peirdut credibilitatea pt totdeauna, fie amandoua… 😀 ce zici de Doru Popa? iar candideaza la Primaria aras, din partea PC, parca… jenibil 😦

  9. Da, mi-am schimbat domiciliul. Vreau sa fac mai mult decat blogareala. De fapt, nu prea mai am timp de blogareala, dar incerc sa mentin o limita de supravietuire 🙂

    Cat priveste politicienii evanghelici, sper sa nu fie cazul, dar seamana, de fapt, cu schimbarea stapanului… sau detinerea a 2 slujbe… la 2 stapani…

    Asta e, traim vremuri in care „ne adaptam” (cica).


Categorii

