Publicat de: ciprians | 11 05 08

Mandru ca sunt clujean

Da, pe langa celelate motive de mandrie pozitiva, unul mi-a inseninat zorii destul de intunecati ai viitorului (hrana se scumpeste peste tot pe mapamond, instaurandu-se foametea incetisor, carburantii se scumpesc, sistemul sanitar romanesc e tot groggy, …): CRF-ul a obtinut eventul . In ciuda milioanelor de euro nemarcate si purtate la chimir sau in batista de conducatorii clubului de care-s linkat sufleteste de cand ma stiu si care n-a meritat. N-a meritat si gata. Si ma bucur pt Cluj. Dupa Nokia, sa vina Chelsea ! 😉

Responses

  1. ca sa te agasez, pentru ca stiu ca stii de gluma… de care clujean esti mandru? 🙂 Ca tocmai am citit o postare buna la http://camix.wordpress.com/2008/05/10/unde-s-multi-numai-puterea-creste/
    Dupa ce citesti asta, spune-mi cum mai este cu clujenii?:-)

  2. (do not worry, si mie imi plac clujenii 🙂

  3. bibe, bine, dar cat de mandru…. ? 🙂

  4. Eu am tinut cu Steaua de cand ma stiu dar de cand a devenit o simpla ,,turma ” am trecut-o in rezerva pana se schimba ciobanu . Dar de CFR ma bucur , fiind de loc la 22 km de Cluj .

  5. Bravos!

  6. Da, dar oricine putea fi în locul clujenilor, iar Cipri ştie asta şi nu se agasează. 🙂

    Dincolo de critica ce poate fi adusă fotbalului românesc, conducătorilor lui, chiar şi jucătorilor şi mai ales (!) suporterilor, şi chiar dacă eu nu mai am preferinţe de campionat intern (doar intern al altei ţări şi naţionala românească) mă pot bucura împreună cu Cipri, văzându-i bucuria debordantă. 🙂

  7. fr.Aurel, am citit postarea lui Camix (sau se spune Camix-ei?! 😀 )
    Ca ardelean asteptam de mult un titlu, si ma bucur ca e si eventul si ca acas’.

    Claudiu, poate peste cativa ani va veni titlul si pe la voi. daca nu, muta-te in Cluj! 🙂

    Wes, si eu tineam cand cu Steaua, cand cu CFR. Dar fiecare tre sa luam o decizie in viata, nu? 😀 😀 😀

    Camix, oricine cu destui bani pe care sa-i investeasca. Nu intru in dedesubturile afacerii acre a devenit fotbalul; in faza ma bucur de event. Si astept Campionatul European! Hai Romania!!!

    Pety, am un amic care a fost medic la FC Sibiu in urma cu 2 sezoane. e plangea ca nu era finantata echipa…. cam ca U CJ la noi! 😦

  8. Hai CFR ! pana atunci ii trimit un mail la Jiji sa-mi trimita niste bomboane pentru meciul cu Chelsea.
    ––––––––––––––––––––––––––––––––––
    vezi sa fie un mail audio, ca nu-s sigur ca stie ceti!

  9. Aha, deci tu ai astfel de mandrii 🙂 Cu care te mandresti cu victoria sau cu manifestatia „pasnica de inteligenta stradala” ? 🙂

  10. […] batem Chelsea!!! In urma cu aproape 5 luni am facut o proorocie in postarea de aici : am zis “sa vina Chelsea!” si iat-o ca vine! Acum zic ceea ce-mi doresc: sa batem […]

  11. Ei Cipri, pai daca vb. de titlu, atunci ma declar fan handbal. Ei, poate intr-o zi va ajunge titlu si pe la Cj. daca nu, ia-ti viza de flotant in Valcea 🙂 🙂 🙂

  12. Eeeee,colega,asadar duhul profetic nu ocoleste pe bapti,quod erat demonstrandum,sic!
    Aveam o prtemonitie.
    Dar e reala.
    Cipri e clar-vazator[logic,opticris e cu noi]

  13. @mai, Cllod, imi raspunzi dupa 5(cinci) luni!? nici nu stiu ce sa spun… oare, sa-ti fi aruncat tu mesajul intr-o sticla virtuala pe oceanul internetului si abia acum a fost pescuit pestele ce a inghitit-o???? 😀 😀 😀


Categorii

