Publicat de: ciprians | 11 05 08

Tucă & Bucă

Am citit si eu editorialul acestui mare Larry King expirat al menajeriei TV autohtone, in care s-a decis, probabil dupa ce l-a lecturat pe Niice si dupa ce şi-a asumat statutul de supraom, sa atace cu epitete demne de homo erectus toata blogosfera romaneasca, fara discernământ, fara discriminări, intr-un acces aproape nevrotic, ce aduce a motiv de internare si reabilitare prin camasa de forta. Dar, după cum ne-o arată traiectoria fulminată a desfăşurării sale, probabil va aborda şi el segmentul acesta de comunicare. se va intoarce spre ce a scuipat si asta ii va califica demersul, spunea apostolul Petru – cine citeste sa inteleaga! 😉

Această postare e un protest împotriva supremaţiei autoimpuse a unor capete pseudo-luminate care-s gata-gata sa conducă destinele unei ţări sau chiar, de ce nu, a universului 😀 , intr-un stil pe care nu de mult îl demascau ei înşişi ca fiind aberant si total extremist – referindu-ne la discursul dlui Vadim Tudor având ca ţintă breasla jurnaliştilor. Discursul animat si agitat referitor la bloggerii romani, seamana foarte tare cu cel al dlui V.Tudor, referitor la ziarişti. Deci, potenţialele victime se transformă-n torţionari veritabili, conform moralei fabulei cu dreptatea care nu e decăt pt dulăi. Şi când te gândeşti că jurnalistul e câinele de paza al democraţiei, te cam ia cu fiori cu un ziarist canibal prin preajmă.

Responses

  1. Cel mai slab articol al lui M.T.

    M-am chinuit sa termin de citit.

    Poate de teama ca nu se mai vinde ziarul cu pricina?

  2. dar showul??

  3. io nu stiu ndespre ce este vorba, da poate ca nu am pierdut nimic. N-am recunoscut din ce ati scris decit numele dinozaurului larry king si al WC-ului Tudor. De-aia ma gindesc ca poate nu am pierdut nimic!

  4. iata linkul la articol:
    http://www.jurnalul.ro/articole/124112/despre-bloggeri-

  5. Ciprian, sunt milioane de bloguri. Tucă are un limbaj mai colorat cînd vorbeşte despre marea masă a blogurilor iar marea masa este exact cum a scris omul. Nu cred că te simţi şi tu lezat. Eu nu sunt atins de articolul omului, generalizările nu mă afectează niciodată. Asta este presa, Cipri, nu e şerbetul cu ifose şi „găşcăreala” de pe bloguri. Tu sau eu dăm ce avem mai bun aici, pe blog? Hai să fim serioşi! Insist mereu pentru sinceritate şi urăsc măştile noastre de evanghelici blogari, a pseudonimelor jenante, a anagramaţilor de toate categoriile. Exact asta a spus Tucă. E un punct de vedere, nu cred că vrei să fiu automat de acord cu tine, nu? Ne-am pierde stilul amîndoi… 🙂

  6. Asa-i, Razvane, nu ma simt lezat ca individ ori ca blogger. Si nici blogurile pe care le frecventez nu intra sunt incidenta articolului; dar ma deranjeaza stilul de guru suprem care ia la depanat un sector care poate deveni un surogat pt presa care uneori doarme pe ea. Sau asta sa fie motivul aciditatii sale?
    Totusi, ma asteptam sa gaseasca alte subiecte, lumea politica ofera suspans si adrenalina.
    Si ce curaj e acela sa lovesti intr-o masa amorfa, anonima?

  7. Cipri, Tuca & Buca – nu este un personaj a carui opinie trebuie luata in considerare. El, Gheorghe si altii din comuniunea tribala de acest fel sunt elemente ignorabile.

    Nu contest, ca sunt multe bloguri care exprima nimic pe un limbaj de aceeasi speta.

    Rasvan are dreptate, asa stau lucrurile cum zice.

    Desigur parerea lui Tuca nu este bazata pe o analiza serioasa, nu face o taxonomie a blogurilor ci le arunga pe toate in aceiasi categorie, de la baietii de cartier la oamenii politici.

    Chiar vazusem, by the way – blogurile catorva politicieni – nu dau linkuri pt a nu face valuri – deci i-a atins si pe acestia cu calificativele 🙂

  8. Cipri, am citit articolul lui Tucă. Mă gândeam că e mai lung decât ce dăduse Pătrăţosu într-un comentariu.

    Reacţia mea: are dreptate omul. Asta e blogosfera românească. Privită, de sigur, în ansamblul ei. Nu în detaliul ei.
    În mod sigur, a văzut destule bloguri care nu au ce scrie, nu au ce transmite, dar există şi ele. E suficient să dai o tură prin top şi să vezi tot articolaşe cu „azi nu am chef de nimic” (bun, dar ce să fac eu), „nu ştiu despre ce să scriu azi” (bun, atunci nu scrie) etc. Însă nu e unul. Sunt o mulţime… Iar el spune că se referă la cei mai mulţi. Şi cred că are dreptate.

    Articolul lui nu e o statistică exactă. S-o fi uitat peste ce era de văzut, i-o fi fost suficient 🙂 şi a răbufnit nemulţumirea şi… greaţa.

    Dacă tu ştii că scrii despre Ceva şi Cineva care merită, atunci identificarea cu destinatarii articolului lui nu se produce. Pur şi simplu pentru că nu eşti un destinatar al textului.

  9. draga Cqamix, pt mine nu toate stirile-s stirile de la ora 5, nu toate posturile TV sunt OTV, nu toate … sa continui? nu toti Tuca sunt Cristoiu…
    asa ca, e usor sa porti batalii impersonale, asa cum usor e pt Mircea Badea sa se dea balena , batand un sac de box de-mi venea sa plang.

  10. Tuca este „vechi”. Este uns cu (aproape) toate alifiile. Trebuie sa asi vanda ziarul, trebuie sa se mai auda de el, are nevoie sa se vorbeasca despre el. A gasit o cale, a folosit-o. Fara a crede in ceea ce a scris (altbel cum de citeste bloguri/ daca nu citeste bloguri cum de stie ce e in ele?) . Si el are prieteni blogisti asa ca…

  11. dreptate ai, Claudiu!

  12. Dragă Cipri, mă cam întristează ce spui… În sensul că nu văd cum aş fi dat impresia că aş fi mare iubitoare de… scandal: emisiuni de scandal, tabloide etc doar pentru că am analizat o idee de-a cuiva care se numeşte (de data asta) Tucă (dar el se poate numi oricum. aminteşte-ţi că şi tu ai scris de câteva ori că te nemulţumesc aspecte din blogosferă).

  13. draga Camix, si eu sunt intristat: cum ai putut intelege ca as crede asa ceva despre tine: ma refeream la Tuca, doar ca am folosit pers a II-a sing, iar tu te-ai simtit vizat! sorry!
    ideea era ca si noi am putea judeca cu masura dlui Buca: toate televiziunile sunt OTV, toate ziarele sun Can-Can, etc
    scuze, Camix! niciodata n-am lovit o fata (la propriu sau figurat!) 🙂
    te mai astept cu drag!

  14. nu era nietzche ma? da nah, uite-ma ma dau si eu destept pe aici 🙂

    despre tuca… pfff eu unul nu ma simt jignit. faptul ca este atat de bagat in seama probabil e un lucru pozitiv pentru el. deci… boring. Chestia asta ar trebui sa fie ceva de genu… cine este Tuca?

  15. Acum am văzut comentariul.
    Înţeles, să trăiţi. 🙂 Acum mi-e clar.
    Eşti drăguţ! 🙂
    Şi bineînţeles că aşteptarea nu va rămâne fără rezultat.

  16. sau, Mihnea, intrebam: cine mai este Tuca? ca nu mai e cine-o fost! 😀 😀 😀

  17. nu stiu daca trebuie totdeauna sa ne asumam identitatea pe bloguri.
    Uneori e incitant sa scrii de pe un ip fictiv,asa,sa te distrezi.
    Cipri,e corect sau nu faptul ca imi schimb identitatea precum cameleonul,numai spre a ma delecta nitel?


Categorii

