Publicat de: ciprians | 16 05 08

Mama citeste blogul

Mama mea avenit la noi; sotioara imi dezvaluie indeletnicirea mamei: imi citeste blogul!

I-a placut! am avut ceva emotii! 🙂 Cred ca ochiul ei ar fi unul dintre cei mai obiectivi! cel putin din punct de vedere spiritual!

SFAT: daca vreti sa fiti in regula, cu contiinta impacata ca ceea ce scrieti nu depaseste granita celor 7 ani de-a casa, etc, lasati-va mamele sa va citeasca blogul!

…si poate nici Tuca n-ar mai fi Buca! 😀

Mame din toate tarile, uniti-va!…la verificat blogosfera!

Responses

  1. Ce dragut….sa te vad pe tine cu emotii !! 🙂 pai ce medicii au emotii??prietenii mei spun ca in general medicina „strica” oamenii si ca devin imuni la sensibilitati….sa-i vezi si sa-i auzi cum vorbesc de anatomia cadavrelor, de operatii….ce emotii ….blogosfera e tot o operatie pe cord deschis !!

    –––––––––––––––––––––––––––––––––-
    draga Rose, intotdeauna am fost mai emotiv! dar mi-ar fi placut sa fac chirurgie! iar acum cand puteam face, am renuntat, ca am trecut de 30 de ani! 😦 blogosfera ? nu mai stiu ce e!

  2. Cipri, mai scrie şi tu mai des, să am ce citi…

    Mama Omidu
    ––––––––––––––––––––––
    am sa mai scriu, doar sa am vreme! si nu prea am! 🙂

    taica Otita

  3. Vai, tare fuseşi, Cipri! Ai avut emoţii, deci. Aşa trebuie, zic eu. Dar soţia ce spune? 🙂

    Eu nu o pun pe mama să citească, i le citesc eu. Trag de ea până în cameră, să mă asculte. Dacă nu merge nicicum varianta asta, îi fac un rezumat cât mai atractiv şi spumos.. 🙂

    –––––––––––––––––––––––––––––––––-
    da, Camix, mama a fost cea care ar fi mancat si pamant numai sa ma faca doctor! si a reusit, saraca, orfana de mama de la 5 anisori. Cand era admiterea, admitere, iar eu vroiam sa fac curte fetelor, mama era cea care punea piciorul in prag, si la propriu! 😀
    normal ca am avut emotii! parerilor celor de foarte aproape conteaza! 🙂

  4. Când îşi vor scrie copiii noştri blogurile, vom fi acolo să-i citim?

    ––––––––––––––––––––––––––––––––––
    draga A.Dama, am deja planuri pt fiica-mea de 1an si 6luni, iar blogul nu se regaseste printre ele. Dar vreau sa cred ca ma va dori in forul care decide ce si cum sa scrie/gandeasca!
    Tu cum te descurci, ca doar ai un avans considerabil fata de mine in problema asta,nu?

  5. buna intrebare A.Dama…eu sper sa mai fiu pe-aproape de ei si atunci, sper sa ma ingaduie EL, sa-i vad mari…

  6. Si mama mea imi citeste blogul (din cand in cand). Cand nu imi spune ca am scris „frumos”, tace. E semn rau?

    ––––––––––––––––––––––––––––––––-
    nu neaparat, poate mediteaza! vezi sa nu si leviteze !!! 😀 😀 😀 glumesc! 🙂
    sau poate se gandeste ce ti-a venit de faci reclama politicienilor locali. Chiar, ce-ti veni??? 😀

  7. dragilor, pt mine mama este un personaj foarte-foarte important! nu eram aici fara ambitia si perseverenta ei de-a ma ridica peste media tinutului. asa ca daca-mi spunea sa-mi consum energia in alt fel, din respect pt sacrificiul ei, o ascultam. N-a fost cazul. Ba inca, spunea ea, daca s-ar muta in Cluj, i-ar place sa stea pe net in general si in blogosfera in particular.
    Ptiu, am uitat sa-i spun ca Patratosu a dezertat! sau mai bine nu-i spun, sa nu-si faca inima rea! 😀

  8. Nu-mi veni, plecara!
    Plecara niste idei de cand l-am vz pe unul in poza (zici ca-i mascarici).
    Atunci se intoaresra ideile la mine si imi zisera: „ce o sa radem de fetele astora din campanie”.
    Eu, fara (alte) idei, le crezui!.
    Dar nu fu sa fie si uite asa se transforma in altceva.

  9. Nu sunt de acord.
    Blogul e varianta electronica a jurnalului. Si asa cum mamele nu ar trebui sa citeasca jurnalul copilului, n-ar trebui sa citeasca nici blogul.

  10. Malina, nu e chiar asa, ad litteram. Ca doar jurnalul ala clasic nu era scris – in esenta – pt ochii altcuiva, pe cand blogul cam asta e. Vrei sa nu-l citeasca nimeni, scrie in Word si nu da share pe retea.

  11. Cipri, preiau si eu mesajul lui Rasvan :”Cipri, mai scrie şi tu mai des, să am ce citi…” , dar tu sa nu preiei raspunsul care i l-ai dat lui Rasvan 🙂

  12. Mama nu se pricepe la calculatoare… dar cica are incredere ca m-a educat bine in cei 7 ani de acasa.:)))

  13. FAIN,cine de parinti n-asculta/sufere durere multa…
    Cred ca mamicile sint niste critici grozavi,ca doar nu vor sa li se faca odorul de rusine…
    Mamici din toate blogosferele,uniti-va!

  14. wow…ma aflu aici pe blogul vostru copii…eu bunica la 53 de ani trecuti…pentruca fiicamea mezina, mi-ai facut un dar…un blog. Stie ca imi place sa scriu…
    Asa ca din punctul meu de vedere…(am nepoata de 15 ani), mamicile si chiar si bunicile au ceva de spus si ele, nu numai de citit.
    Si asta, dragii mei este o alta perspectva…
    Cum o cheama pe mamica ta…cea care ziceai ca blogul trebuie sa ramina secret? Sau numarul de telefon…
    🙂 Rodica Botan


Categorii

