Publicat de: ciprians | 2 11 09

La multi ani, REBECA!

Scumpa mea Rebeca a facut azi 3 anisori. „Ebeta” de acum 1 an jumate (cand sa straduia sa pronunte rau, ratusca, ramurica) a crescut ca din apa si nu va mai raspunde la intrebare „cati ani ai?” cu ” doi, aproape trei!”  🙂

are trei anisori si stie deja cateva lucruri: stie ca DOMNUL-DUMNEZEU ne-a daruit-o, ca EL a creat-o, stie tot Psalmul 23 si Rugaciunea Domneasca, stie sa numere pana la 20 in romana si pana la 12 in engleza. Stie care e cel mai lung fluviu, ce mai mare munte, cel mai mare continent, cel mai mare ocean, cea mi mare insula si  cel mai mare desert.

Recunoaste cifrele si aproape toate literele, legandu-le de cuvinte care incep cu acea litera.

Nu scriu aceste randuri ca o fala parinteasca, ci ca  o marturie pt Ebeta mea de peste cativa ani..si pt mine cel de peste atatia ani cat sunt necesari pt a uita care e cel mai lung fluviu, cel mai mare munte, cel mai intins continent….si poate chiar Psalmul 23, dar niciodata uitand sau instrainand iubirea pt scumpa mea printesa Ebeta.

LA MULTI ANI BINECUVANTATI, REBECA-MARIA!


Responses

  1. La multi ani!

    • Multumim! la fel si voua! 🙂

  2. La mulţi ani, chef de şotii şi multe daruri! Şi părinţilor energie şi bucurie!

    • Multumim, Spera! …energie pt „tamponamentul” sotiilor, nu? 🙂

  3. La multi ani! Frumos! Imi imaginez cum o sa cititi impreuna randurile astea peste cativa ani… 🙂

    Si al meu „Bubu Mic” a facut azi 11 saptamani si doua zile… in burtica la mama lui. 🙂 Iertata sa-mi fie metionarea. Abia acum invat ce inseamna fala parinteasca. 🙂

  4. Sa va traiasca „Bubu mic”!!! nu poti sa-ti imaginezi ce fain e! ati cazut de acord la nume?

  5. Păi dacă e băieţel o să îi punem numele Matei. Ne-a plăcut amândurora. Pe urmă am aflat că înseamnă „darul lui Dumnezeu”. 🙂
    Dacă o să fie fetiţă, cred că o să o cheme Sara. Tot după ce am ales, am aflat că Sara înseamnă prinţesă.

    • frumoase amandoua!!! si au sonoritate buna impreuna cu numele de familie.
      Maine-poimaine vine si vremea Evei sa aiba „Bubu mic”, nu? 🙂

  6. O cunosti pe sora mea? 🙂 Sau noi ne cunostem si in offline? Scuze, dar in poza ta de la avatar nu prea se vede bine…
    Da, si Eva o sa aiba un copil. In martie. Al lor e cu 2 luni mai mare decat al nostru. 🙂

  7. La multi ani!


Categorii

