Publicat de: ciprians | 17 05 11

Experienta mea la UEO – final de sezon

din episoadele anterioare:

  1. am mers cu Mari(le) sperante la UEO
  2. atmosfera era divina pe de o parte, dar pe de alta parte, uneori lucrurile se suceau
  3. ritmul in care eram obisnuit sa invat si laxitatea nivelului de cerinte m-au indemnat sa incerc sa cumulez 2 ani universitari intr-unul singur
  4. totul a fost cat de cat ok, dar mai apoi lucrurile pareau sa navigheze in melasa, pana intr-acolo ca mi s-a impotmolit incercarea la capatul firului unui telefon de unde mi s-a dat dezlegarea de a abandona studiile

…a doua zi m-am dus si m-am intalnit cu fratele I.T. pe teren neutru, intre Cluj si Oradea. Asteptam sa gasesc o cat de mica tentativa de a se gasi o solutie sau macar o explicatie (fie vorba intre noi, sunt usor de convins cu argumente pertinente); asteptam sa vad daca sunt interesant pt sistem, daca vor sa stie ce gandesc, ce voiesc, unde doresc sa ajung, ce sunt dispus sa parasesc si pt ce sunt gata sa lupt si sa mor… Dar nici macar  cat negru sub unghie. Decizia era de mult luata. M-am simtit alienat intre ai mei, m-am simtit pierdut si fara speranta. Deci, ne-am dat mana si am mers fiecare pe calea lui. Eu, cu lacrimi in ochi. Restul, nestingheriti.

Aceasta a fost aventura mea la UEO.

Consideratii finale

  • consider ca scrisul poate fi un demers cathartic, un  exercitiu de defulare si vindecare
  • consider ca au trecut 10 ani de la experienta mea si pot scrie  detasat, fara ranchiuna
  • consider ca necesitatea vindecarii mele prin scris la 10 ani dupa episodul acut ar trebui sa dea de gandit UEO
  • consider ca mi-am expus experienta impregnata de subiectivismul personal aferent,  insa
  • consider ca – la un moment dat – suma subiectivismelor celor care au descris de-a lungul vremurilor UEO poate contrabalansa subiectivismul institutiei (cu cat succes, nu e treaba mea sa aflu)
  • consider ca daca se profileaza  tuse alb-negru in prezentarea mea, nu sunt eu cel care le-a trasat
  • consider ca descriptia mea gaseste o UEO de acum 10 ani, intr-un moment cvasistatic raportat la istoria si traiectoria institutiei
  • consider, de-asemenea, ca personajele cu care am interactionat au fost surprinse intr-o frantura a existentelor lor, deci nedefinitorie pt caracterul si traiectoria lor ulterioara; ca urmare
  • consider indreptatita speranta mea ca UEO si cei care o slujesc sa fi evoluat pozitiv in acesti 10 ani ( daca e asa sau nu, iarasi nu e treaba mea).
  • consider ca  UEO are meritul de a fi format oameni deosebiti, spun asta pt ca eu insumi cunosc cativa din aceasta categorie.
  • consider ca meritam o alta abordare din partea sistemului; consider ca daca purtam alt nume de familie, problema mea putea sa aiba alta finalitate. Sau ce-l putin era ridicata la rangul de subiect de sedinta a Consiliului Profesoral. Dar eu sunt un simplu om, supus greselilor, slabiciunilor si vicierilor, nu-i asa?

Precizari

  1. m-a intrebat un prieten  „cui foloseste demersul tau?” . In primul rand, mie imi foloseste, un frate  neinsemnat – descrierea ii apartine DOMNLUI ISUS HRISTOS in Matei 25:40 . Daca foloseste si altcuiva, cu atat mai bine. Si poate ca va folosi si UEO…
  2. cum spunea un prieten (acelasi), deja reper in blogosfera evanghelica, blogul e o chestiune intima – in ciuda spatiului public in care e lansat; adica e o chestiune de optiune de a vizita si lectura blogul meu. In traducere  ad libitum, eu am scris pt auto-purificare, iar cine a vrut sa vina in curtea blogului meu si sa citeasca, a fost bine-venit.
  3. ca sa fie clar si vizibil ca nu sunt inregimentat si ca nu duc bataliile altora, am oprit comentariile si am renuntat la  numele celor implicati
  4. sunt relatii bune si normale cu reprezentantii UEO pe care-i cunosc personal
  5. finalmente, postarile mele nu se doresc a fi o critica acida si cinica la adresa UEO. Ele sunt  doar o fresca succinta a evenimentelor prin care am trecut acum 10(zece) ani. Culorile si  subiectivitatile sunt din partea casei.
Responses

  1. se pare ca exista citeva lucruri comune care se repeta in experientele de acest gen.


Categorii

