Publicat de: ciprians | 25 07 11

Zambete si ingeri

Tinand-o in brate pe Raisa, a doua mea fetita, mi-am adus aminte de un fapt care m-a frapat cand faceam acelasi lucru cu Rebeca, prima noastra nascuta: o vedeam zambind privind insistent peste umarul meu si nu o data ma intorceam mirat sa vad spre cine zambeste, cine-o fi in spatele meu?  Am impresia ca pe cand inca nu deslusesc bine lumea aceasta, bebelusii mai vad inca „dincolo”; am credinta ca pe cand au inca ochii incetosati de paradisiac,  ei ne mai pot zari  ingerii-pazitori…

Responses

  1. Si eu cred ca copii poarta cu ei ecourile edenului, cand omul vorbea in racoarea zilei cu Dumnezeu.

    Asa se zice in intelepciunea populara, ca copii rad si vorbesc ingerilor. Nu putem sti rational si cu certitudine asta, dar parca simtim cu spiritul ca ei stiu si vad ceva ce noi am uitat. In acest sens ce este crestinismul decat o reinvatare a starii edenice, o reintoarcere in familie, o recunoastere a Tatalui si o recunoastere a Fratelui. Convertirea este inceputul redescoperirii adevaratei familii.


Categorii

