Publicat de: ciprians | 5 08 11

La juma’ de drum

Daca speranta de viata a romanilor este de aproximativ 70 de ani, atunci am realizat ca azi sunt exact la jumatatea drumului. Ce sa fac? Sa ma intorc din drum nu pot, sa dau bir cu fugitii nu se cade…deci, sa continui cu nadejdea ca mi va permite sa-l inchei, dar nici sa nu-mi fie lungit peste masura.

Ma uit peste umar si-mi fac un bilant din mers. Multe poticneli si greseli   pe care am inceput a le numi deja experienta, vorba lui Bernard Shaw (tinererea este o perioada minunata a vietii, ea ne permite sa acumulam greselile numite ulterior experienta) –  cam prematur, dar intotdeauna am fost considerat precoce. 🙂  Ar fi vremea sa aplic acest indemn: „invata din greselile altora. Nu o sa traiesti atat de mult incat sa le faci tu pe toate!” 🙂
Ce va urma? Ce-mi doresc sa urmeze? …oricate mutari  gandesc inainte, mersul pe acest drum e plin de surprize. Si in fond, de ce atata stress cand tot parcursul incape in doua propozitii de pe piatra funerara „s-a nascut in ….., a murit in….”. Cred ca e cel mai concis rezumat al unei existente. E drept ca mai apoi se va dezbate pe larg, intr-o alta dimensiune, intr-o alta viata, pe un alt drum.

Categorii

