Publicat de: ciprians | 21 12 11

Lectie de viata (1)

Am o pacienta de 91 de ani, perfect lucida si autonoma, dar –  fiindu-mi pacienta – as gasi cate ceva sa remediez. Cand sa verific  cum isi face tratamentul, bag de seama ca il ignora. La interpelarea mea,  imi spune cu un zambet candid pe fata: ” toata viata am refuzat lucrurile care m-au deranjat sau m-au plictisit! Nu stiu daca am facut bine sau nu…”   Cred ca a facut bine daca a ajuns la 91 de ani intr-o stare impecabila….deci, sa nu o deranjez si sa nu o plictisesc  :D.   Sa  luam aminte la  modelul ei  😉

Responses

  1. Acum intelegi de ce evit sa ma duc pe la doctori; sau pe la pastori. 🙂

    Aștia întotdeauna se găsesc să-ți interzică ceva… 🙂

  2. Ai putea sa-i frecventezi pe cei care au parcurs deja lectiile de viata 😀 ….sper ca sunt.

    Cat despre pastori, am ramas interzis 😉 ce-ar mai fi de zis sau inter-zis? 🙂


Categorii

