Publicat de: ciprians | 24 05 12

HaiOs (1)

Nu stiu altii cum sunt, dar mie mi se pare totalmente haios ( si mi-e greu s-o ascund) cand mi se cere parerea despre un subiect doar pentru ca cel ce pune intrebarea sa poata sa-si etaleze „prea-plinul”.  Se ating cote inalte, aproape isterice cand persoane care nici macar n-au tranzitat Franta, dupa ce ma intreaba ce parere am despre sistemul francez de sanatate (dupa o perioada de munca in sistem), imi explica cum merge treaba pe-acolo. Si daca asta nu face parte din farmecul vietii, cu siguranta face parte din haiosul ei.

Responses

  1. Poti explicita putin ce s-a intamplat?

    • Romi draga, exact ce-am descris s-a intamplat! 😉

  2. am inteles 🙂

  3. Ma tem ca ai dreptate… „datul cu parerea” e sport national de multa vreme… 😉


Categorii

