Publicat de: ciprians | 3 09 12

HaiOs (2)

Se vorbeste despre capitalul de popularitate al unui personaj, in speta, al unui blo(a)ggar 😉 . Dar  observam ca, in fond, blogosfera e ca un fel de balci: daca faci scandal si urli mai tare ca ceilalti, vin toti buluc si se uita ca la urs. Iar daca te si tavalesti pe jos de parca ai avea boala copilului (asa se numea pe vremuri epilepsia prin Bihor), te procopsesti cu like-uri si link change-uri de curtoazie. Halal popularitate si cu ce hal de pret!  🙂

Anunțuri

Responses

  1. Exista multe astfel de cazuri evident 🙂 , dar nu toata lumea cauta popularitate, rating, vizibilitate, poate fi pur si simplu terapeutic, pur si simplu vrei sa te detasezi de job, cariera, viata cotidiana si sa gandesti altceva. Desigur scandalagii de profesie si cei tari de cerbice de felul lor – sunt o categorie mai aparte si am intalnit destui 🙂 .

  2. Din fericire, capitalul de popularitate – care, in conditiile descrise de tine mai sus, tinde sa devina repede o banala tinichea zanganitoare – nu este intr-o reala concordanta cu cel de incredere, slavit sa fie Domnul pentru asta!
    Un blogger de incredere daca gasesti, consecvent unor principii sanatoase, integru, inteligent … e de mare pret!

    • Dyo, ultima ta fraza pare adaptarea unui proverb solomonian. Iar cautarea n-ar fi decat zadarnicie si goana dupa vant! 🙂

      • … motiv pentru care nu ne ramane decat sa fim noi aceia. Domnul sa ne dea har intru asta!

  3. …fost-ai acela tu? fost-am acela eu? 🙂


Categorii

%d blogeri au apreciat asta: