Publicat de: ciprians | 10 09 12

HaiOs (3)

„Mama  să şti că eu nu ţaş spune că eu nu pot să dorm dacă aş putia să dorm” – nu este vreo perla de la Bac-ul de anul acesta, ci scrisoarea pe care fetita noastra de 5 anisori ne-a bagat-o pe sub usa, dupa o luna de negocieri si tergiversari de cand ne-a anuntat haioasa in stilul acestei veri ca cica „eu dupa-amiaza nu dorm”. 🙂

Si ca sa fie tacamul complet, a doua zi imi lasa sub usa o misiva prin care ma soma sa-mi  aduc aminte ce i-a scris mamei in ziua precedenta!  🙂

Ehh, bileţelele si scrisoricile mai au o sansa! nu e totul pierdut in fata mailurilor si a tabletelor!

Responses

  1. Tare draguta trebuie sa fie !!! 🙂

    • si o smecheraaaa! nu ignora partea cu negocierile si tergiversarile! 🙂


Categorii

